Bra tränare = a och o!

Jag hörde något om att det fanns platser kvar på träningarna för Göran Liljestam. Vet inte om det stämmer fortfarande men annars så brukar reservplatser alltid finnas!! Ni som är från Mora: passa på att var med! Vore väldigt tråkigt om vi inte kan fortsätta att ha sådana bra tränare i Mora pga dåligt intresse... Göran är B-tränare i dressyr och även fd landslagstränare i fältävlansdressyr. 

Mer information om Göranträningen hittar ni HÄR

Sedan kommer även Nina Jansson med jämna mellanrum. Även hon B-tränare i dressyr. Mer information om hennes träningar hittar ni HÄR.

Passa på att vara med när vi har så bra tränare! Och vi vet väl alla att en bra tränare är ett måste om vi vill utvecklas som ryttare och skapa de bästa möjliga förutsättningarna för våra hästar!



Mirre och jag under en Göranträning.
Foto: Susanna Kans


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha tycker jag med, skrattar lika mycket varje gång jag ser den bilden, tycker den är så rolig =)



Allt bra med dig och bebisen? =)

2009-09-03 @ 12:22:51
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: iana

Jag tror att du kommer att gilla temat jag har tänkt mig, (berättar mer när jag fått alla bitar på plats) och fotograferna blir nog jätteglaa om de får fota dig med din fina mage!!!! :)

Ses snart tycker jag!

Kram

2009-09-03 @ 22:54:57
URL: http://snostjerna.blogg.se.se
Postat av: Aramis

Den bilen är så otroligt fiiin :-P Kram kram

2009-09-04 @ 10:31:49
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Jessica

Maria: Allt är jättebra! Mår toppen och magen växer! =)



Iana: Hehe, ja då kanske jag hänger på då... =) Ska bli spännande att höra temat! Jepp, dags att styra upp en fika eller liknande! =) Kram



Aramis: Taaack! Saknar faktiskt träningarna på Mirre! Han var alltid så duktig!! =) Kram

2009-09-04 @ 11:39:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0