Vi har flyt nu!

De senaste dagarna med Regina har varit så roliga! I går red jag ett pass på banan som gick riktigt bra! De första 5 minuterna var sådär, men jag kände att jag faktiskt red rätt igår och fortsatte med den planen som jag hade och Regina blev bara bättre och bättre under passet! Känns så kul när man känner att man rider bra själv, det händer ju inte alla dagar! Haha! =)

Idag blev det en skritt-tur i skogen med sällskap, riktigt trevligt!


Foto: Erik Gölén
Hm, börjar bli dags att ta lite nya bilder med kusen tycker jag! Tror att jag har visat alla bilder från fototräffen säkert 120 gånger nu! =D Någon fotograf som vill ta lite ridbilder på mig och Regina kanske??? ; )

Kommentarer
Postat av: ylle

En sån urtjusig bild! Rider Du i den stassen?? (hi hi)

2009-05-20 @ 16:23:23
URL: http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se
Postat av: Susanna

Säg bara till så ;)

2009-05-21 @ 08:33:23
URL: http://sannaaah.blogg.se/
Postat av: vicky

nejdå vi tröttnar aldrig på dina bilder!

2009-05-24 @ 20:52:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0