Konstaterande...

Jag är totalt såld på dressyr! Har märkt att så fort jag bläddrar i en tidning och det kommer en bild på en fin dressyrhäst fastnar jag direkt! Hästar är så vackra djur och i dressyr får man verkligen se dem från deras vackraste sida!! (Ok, hästar i frihet är inte heller helt fel, men som sagt, jag är en dressyrnörd ända in i själen!)

Sedan när man själv sitter på en häst och får den där känslan att man är i total harmoni! Finns det något bättre?? Det är ju strävan efter den känslan som gör att man lägger ner all den tid som man gör. Jag hoppas verkligen att jag kommer att ha möjlighet att hålla på med hästar och dressyr i hela mitt liv!


Ok, kan väl bjuda på lite legs då, bara för att Regina gjorde sig på bilden! Haha!
Foto: Krister Larsson

Vi strävar efter detta:

Min favorit vid världscupfinalen i Las Vegas: Isabell Werth. Dock så är klippet från ett annat tillfälle...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0