Kär?

Igår var jag en dålig hästmatte... Jag lät Regina vila trots att det bästa hade varit att rida vilket även var planerat. Haha, jag tror dock inte att Regina sörjde över detta! Som tur var så hade hästarna fått middagsmat i hagen just denna dag vilket betydde att de fick gå ute några extra timmar i hagen! Perfekt! När Regina väl kom in så hade hon även fullt upp med annat. Hon är för tillfället väääldigt brunstig och så står hon bredvid en väldigt ståtlig valack. Så de stod och flirtade med varandra och pussades och verkade väldigt kära!!

Idag tänker jag dock inte smita undan utan snart åker jag till stallet för ett dressyrpass! Tänkte även prova ett nytt bett idag! Apropå bett så har jag lite råd från hästtandläkaren som jag tänkte delge er! De kommer inom de närmsta dagarna så håll utkik!


Så här är jag klädd när jag rider. Långklänning, höga stövlar och handskar. Haha! ; ) 
Bilden är tagen av Stina Ahlenius.

Kommentarer
Postat av: Marit

Bra med lite bett-tips!



Har svarat på din fråga angående ridbana på min sida.



Tror ibland hästarna bara mår bra om man låter dem vila, särskilt om man själv inte är på bästa ridhumör:)

2009-05-10 @ 15:20:28
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Aramis

Åå jag är mer än nyfiken! Har just nu lite tjabb med Aramis mun - så bettnyheter mottages mer än gärna :) Lycka till med dagens pass! Kram

2009-05-10 @ 15:32:43
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: vicky

ska testa den klädseln på hoppträningen i eftermiddag!

2009-05-12 @ 08:45:41

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0