Full rulle!

Såhär i slutet på en termin så är det alltid lite extra fullt upp i skolan. Inlämningsdatumen är deadlines och självklart så har man mer kvar att göra än vad man trodde från början! Just nu skriver jag på en c-uppsats (eller det heter inte c-uppsats längre men ni förstår vad jag menar) och igår satt jag uppe läänge för att bli klar med så mycket som möjligt! Som tur var så gick det ganska bra och nu börjar jag se ljuset i tunneln - sommarlov!

Självklart så är det även en massa annat som händer samtidigt! Varför är det alltid så att allt ska komma på en gång? Exempelvis så har jag även jobbat mer än vad jag brukar och så är det fler och fler som börjat fråga om jag kan hjälpa dem med deras hästar. Självklart vill jag det men det får nog vänta tills jag är klar med uppsatsen!

Idag är det dock mycket hästar på schemat då Reginas flytt är planerad till idag. Jag ska packa, rida, mocka, åka till Bonäs, fixa allt till Silvia osv. Så idag får jag en paus från pluggandet - skönt! Det behövs också ibland!

Nu sticker jag till stallet för att släppa ut hästarna så lovar jag att uppdatera om flytten lite senare! =)

Ha en bra dag!


En resa kommer det nog att bli på sommarlovet när hästarna går på bete...
Denna bild har jag tagit i Dubai men i sommar blir det nog Grekland!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0