Installerade...

Idag blev det ett kort longerpass med Regina. Hon var väldigt lugn och sansad och det verkade även som att hon tyckte att det var skönt att jogga igång kroppen lite efter att hon vilat några dagar i och med flytten.


I morgon är det ridning på schemat och det ska bli kul! Nu har jag inte ridit på några dagar och jag får abstinens direkt! Sen hur det går var en annan femma... Får tänka på att inte pressa damen för hårt pga att jag är överladdad bara. Man blev ju inte mindre laddad av att min tränare var på plats igår och idag för att hålla lektioner. Tyvärr kände jag att vi inte var riktigt redo än, vill få igång henne lite bättre innan jag rider för tränare. Men nästa gång kan jag säkert vara med!


Hon var så glad och nöjd idag när jag höll på med henne på stallgången, det verkar som att hon har acklimatiserat sig bra! Hoppas att det humöret dröjer sig kvar!

Haha, tänkte på en sak gällande att stå på ridklubben. Det är lätt att man blir kvar där längre om dagarna än vad man hade tänkt sig från början. Det är alltid någon som rider som man kan kolla på eller någon stallkompis som man kan snacka med!



Efter vårat lilla "bootcamp" kommer vi nog ändå att återvända till Bonäs där det är underbart på sommaren!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Trevlig blogg och vilka fina bilder du har på dig och hästarna. Ska nog också kamma mig och ta lite bilder där jag inte är lerig och skitig :-)

2009-03-14 @ 16:30:09
URL: http://www.nissebus.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0