*Upp och ner, ner och upp...*

Istället för att longera idag så tömkörde jag Regina. Och det känns så skönt att säga att någonting måste jag ha gjort rätt igår i alla fall! Hon var riktigt duktig i tömmarna idag! Sen så fick jag en liten tjuvkik av en trampande Regina också. Det var inte alls meningen men jag kan säga att om det finns en sak som hon kommer ha lätt för så vet jag vad det är! =)

Överlag så tycker jag om att jobba hästarna i tömmar. Man får lättare igenom saker som kan vara svåra när man sitter på och sen så får man ju se de vackra hästarna då också!

Nu ska jag jobba!
*tjingeling*




Ännu en blomma! =) Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Aramis

Åhh så härligt! Ja visst är det kul att tömköra och se de vackra djuren ;) Så härligt att du fick credit idag för gårdagens jobb! Det är alltid en lika skön känsla! Kram

2009-03-20 @ 13:29:09
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Natalja

Åh, jag tycker det är jättebökigt att tömköra (förmodligen för att jag inte är så bra : o)

sitter hellre bakom i en vagn!



Underbart foto!

Kram

2009-03-20 @ 23:30:37
URL: http://latin.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0