Dagens ridpass...

Idag blev det som sagt ett dressyrpass med Regina. En sak som känns kul efter flytten är att jag är så peppad inför varje träningspass i ridhuset! Att träna dressyr är verkligen något som jag älskar och nu har jag möjlighet att träna betydligt oftare än vad jag gjorde tidigare! Superkul!

Passet idag hade både sina med och motgångar. Regina var lite smådryg och flamsig men det fanns stunder när det verkligen kändes som att vi faktiskt är på G! De sista minutrarna var också bra så vi fick avsluta med en bra känsla! Efter dagens pass så känns det som att det kan bli ganska bra om vi kommer över det där trappsteget som jag så gärna vill över. Kommer vi dit så tror jag att en hel del kommer att falla på plats.

Nu är jag ännu mer peppad inför nästa träningspass, men för att Regina inte ska tröttna så blir det en vilodag/promenad i morgon innan vi ger oss på det igen!

För övrigt så kan jag säga att jag är jätteglad över att Regina verkar trivas så bra på ridklubben! Hon har varit jättelugn att hålla på med, tillgiven och hon älskar sina hagkompisar, gnäggar när man släpper ut henne! Jag måste erkänna att även jag trivs, allt flyter på så bra, alla är supertrevliga och så träningsmöjligheterna som är kanon!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj va fint du har fått det här!!

KRAM

2009-03-17 @ 20:18:01
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Aramis

Ja visst är det roligt att ha en ordentlig anläggning vid stallet! Man blir verkligen peppad :) Lycka till!!

2009-03-17 @ 20:23:16
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0