Vart tog sommaren vägen?

Hu, vad kallt det är ute idag! Känns som att vintern är på väg tillbaka... Jag frös i stallet i morse men blev i alla fall lite varm under ridturen. Det blev en runda i skogen idag. Vet inte om det var kylan ute, gårdagens vilodag eller Bonäsluften men Regina var SUPERPIGG! Dock så känns det att jag jobbat med henne ett tag nu för hon var ändå ganska reglerbar och ok i formen. Emellanåt kändes hon även riktigt fin, hon blir lite "frän" när hon får på sig sina fjädrar under hovarna och samtidigt driver framåt! Men jag kom även fram till att om jag ska behålla det som jag jobbat fram på vårat "bootcamp" måste jag fortsätta att åka till ridbana regelbundet så att det inte bara blir sådana här laddade pass i skogen...

Nu är det dags för en lååång, varm dusch! (Har tyvärr inget badvänligt badkar)


Är det redan dags för vinter igen???

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0