Förskylningsridtur och hundvalpar!

Någon träning i ridhus blev det inte igår. Min förskylning verkar vara segare än segast och när jag väl kom till stallet igår funderade jag på att inte rida alls då jag var väldigt seg och trött. Men envis som jag är tänkte jag att det bästa för Regina var om jag red en sväng så det fick bli en liten uteritt. Tyvärr var min koncentration någon helt annanstans och Regina som vill ha stöd och uppmuntran av sin ryttare, inte en trasdocka på ryggen som inte hänger med, blev lite springig och ofokuserad. Såhär i efterhand hade det nog ändå varit bäst om jag låtit bli att rida...

Nu över till något roligare! Ni måste bara gå in på Marits blogg och kolla in de underbart söta hundvalparna!


 
Man blir ju helt klart sugen på en liten goldenvalp! Men jag undrar vad dessa två hade sagt om den saken??? =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, får väl hoppas att jag inte ställer till med allt för stort kaos ;o)

Drygt att vara förkyld, krya på dig!



Kram

2009-06-12 @ 18:15:54
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Aramis

Ibland är det lätt att vara efterklok... Men jag är säker på att passet säkert gjorde någon nytta, även om det inte kändes så! Kram och krya på dig!

2009-06-12 @ 21:36:12
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0