Tillbaka till hästarna!

Nu är jag åter hemma igen efter en tripp till storstaden! Jag älskar verkligen vardagen med alla hästar men ibland är det ändå skönt att få ett litet avbrott och göra någonting annat också! Men efter detta lilla avbrott längtar jag verkligen efter hästarna!

Dagens hästplaner ser ut som följer:

* Köra Silvia på bete.
* Motionera Regina. Efter två dagars vila kommer damen vara megaladdad (jag känner henne vid det här laget) så idag blir det ett pass från backen: longering eller tömkörning. Får försöka hitta någon bra plätt i någon hage som kan fungera som "ridbana".
* Mockning och stallfix!

Ser fram emot dagen!


Silvia och Passion förra året. Då gick de i Bonäs.

Kommentarer
Postat av: Aramis

Håller med till fullo! Härligt komma bort ett tag men minst lika härligt vara tillbaka hemma i stallukten igen :o) Kram kram

2009-06-01 @ 16:18:49
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: vicky

dom är glada och mår bra!

2009-06-01 @ 21:11:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0