Sjukling...

Min "träningsvecka" har inte börjat så bra som jag hoppades på. Detta på grund av att jag igår blev genomförskyld! Det blev ytterligare en dags vila för Regina men idag trotsade jag förskylningen och tog ut henne i en hage för ett tömkörningspass. Det gick ganska bra, visst var hon lite pigg i början, men det märks att hon blir mer och mer uppmärksam! Mot slutet var hon jättefin! Jag tycker även att hon börjar bli så fin i kroppen, hon har lagt på sig en hel del muskler (och lite mage). Jättekul att se!

Efter en hel dag på soffan blir det nu en dusch och sedan sängen. Min plan är att vakna pigg och frisk(are) i morgon bitti!!

Just det, kanske ska nämna att det verkar som att det redan ordnat sig för Helena och Mirre. Det var flera som var intresserade men  jag tror att hon har hittat den perfekta medryttaren nu!


En favorit i repris.
Foto: Stina Ahlenius

Kommentarer
Postat av: Aramis

Usch - stackars! Hoppas att du kryar på dig snarast. Förkyld så här i vår-sommarvärme är inget vidare! Så härligt att Regina var så fin! Vore så roligt se henne på film :o) Härligt att det löste sig med Mirre! Kryapådigkramar :)

2009-06-10 @ 11:22:23
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Marit

Krya på dig!

2009-06-10 @ 17:51:06
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0