Oteknisk...

Känner ni ibland att det tar emot lite att åka till stallet? Ni vet när ni är lediga och ligger på soffan (eller ute i solen), tiden går och ni vet att stallpasset är kvar för dagen... Lite motigt kändes det idag. Efter en hel dag ute i solen lade jag mig inne och kollade på Sällskapsresan som gick på tv. Blev sådär lagomt trött och seg och såg när filmen var slut att det var dags att bege sig till stallet. Bytte om till ridkläder och åkte iväg, något motvilligt. Men när jag väl kom till stallet så kändes allt plötsligt så lätt och roligt! Regina verkade glad att se mig och kom direkt när jag visade mig vid hagen! När jag gjorde iordning henne i stallgången var hon supergosig och snäll! Och under longeringspasset var hon lite pigg men väldigt samarbetsvillig!! Filmade en liten snutt men jag är ju så oteknisk och får inte in filmerna från mobilen i datorn. Fattar inte! Bilderna går bra men inte filmerna... Ska läsa på lite i morgon så kanske jag lyckas! Håll tummarna!! 



En bild lyckades jag dock få in i datorn! =) Som ni ser så drog de mörka molnen förbi och solen sken återigen!

Kommentarer
Postat av: Natalja

Hi hi, jag tittade också på Sällskapsresan, fast efter stallet ; )

Kram kram

2009-06-21 @ 21:56:40
URL: http://latin.bloggagratis.se/
Postat av: Emma

Känner igen det där, segt innan man kommer iväg... Men när man väl är där är det ju alltid lika mysigt & trevligt :) Det känns liiite bättre tack! Hoppas på att det känns bra/bättre sen när Micke kommer tillbaks från segelturen. Jag har ju inte så mkt val heller, måste försöka bita ihop! Ska verkligen unna mig något riktigt FINT för alla pengar jag kommer att tjäna iaf...



Ha det bra!



kram kram

2009-06-21 @ 22:53:35
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Marit

Vad kul om det äntligen kommer en film på Regina:)



Ja ibland känns det motigt innan man kommer till stallet men så träffar man de goa varelserna och då går allt så lätt;) Kram kram

2009-06-21 @ 23:22:29
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Jessica

Natalja: Haha, den är faktiskt riktigt rolig! Bäst är varje gång när de ropar upp "herr och fru Stork" och alkisarna håller på att dö av skratt! =D Kramar



Emma: Skönt att det känns bättre! Ja, unna dig något fint. En häst kanske?? =) Kramis



Marit: Ja, vet att många har efterfrågat en film! =) Får väl se bara om jag är tillräckligt teknisk för att få in den i datorn! Kram kram



2009-06-22 @ 10:16:31

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0