Hemma!

Igår kom jag åter hem efter helgens bravader! Hade tänkt åka till stallet och rida Regina men jag var så trött så jag lät bli... Får nog bli ett longerpass eller tömkörningspass idag eftersom det åter blivit två vilodagar i rad för Regina = pigg häst. Nästa helg ska jag dock inte bort på någonting så hela den här veckan kommer hon nog att få jobba på ganska bra! =)

Helgen har varit bra och Jajje var jätteduktig!! Han blev fyra (och var dessutom väldigt nära att bli trea). Som vanligt hamnade han i dödens (den jobbigaste positionen man kan ha i ett travlopp) men trots att han fick jobba hårt där och var trött in på upploppet kämpade han på ända in i mål! Han är verkligen superduktig med en enorm vilja att springa! Torbjörn Jansson som körde var imponerad av hans insats!

Nästa start blir troligtvis om två veckor, funderar på att åka och titta på honom då också!


Jajje mådde bra i hagen dagen efter loppet. Spöregn då men på travdagen klarade vi oss från regn och hade faktiskt en hel del sol!

Kommentarer
Postat av: Marit

Kul att det gick bra:)



Lycka till med ridningen i veckan!

Kram

2009-06-08 @ 18:46:38
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Aramis

Så kul att det gick så fint! Härligt! Lycka till med veckans träning :) Kram kram

2009-06-08 @ 21:29:16
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0