Dags för träning igen!

I helgen har Reginas ägare varit hemma och jag passade då på att vara lite midsommarledig! Regina har fått vila och har bara gått i hagen och myst och ätit gräs! Idag är det dock tillbaka till verkligheten som gäller. Efter flera dagars vila blir det som vanligt ett pass från backen, longering hade jag tänkt mig. I morgon är planen ett dressyrpass i någon hage och på tisdag är det åter dags för Ninaträning! Hehe, ska bli spännande att se vilken form vi är i efter den senaste tidens blandning av vila och skogsridning!
 
Dagens pass kommer inte att bli av förrän framåt kvällen då jag har kvällspasset i stallet. Förhoppningsvis håller det underbara vädret, med värme och sol, i sig tills dess men det börjar torna upp sig mörka moln... Men det blir nog bra hur som helst... =)

Hoppas att ni har haft en trevlig midsommar!


Foto: Stina Ahlenius


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0