Ledighet!

Trots att det endast gått två dagar sedan jag bestämde mig för att Regina skulle få vila så har jag både hunnit njuta av ledigheten i fulla drag och gjort nytta! I förrgår blev en riktig slödag fram tills att jag fick ett ryck framåt kvällen då jag började fixa och dona i vårat vardagsrum. Hemmet har inte varit prio ett på slutet då det varit finväder ute, haft häst att rida och annat som är roligare att göra... Men nu tvättade jag fönster, bytte gardiner, putsade och fejjade! Blev jättefint men jag var inte färdig förrän närmare midnatt, haha! Nu är det bara resten av fönstren och "lägenheten" kvar!! =)

I går började jag dagen med att åka till unghästarna och kolla till dem på betet! De verkade må bra, Silvia var knappt biten alls av alla flygfän trots att hon varit lite ovillig att bli insmord på senaste tiden! Får nog hålla på med tjejen lite när hon kommer hem igen, märks att hon inte blivit så mycket hanterad på ett tag... Eller hon kommer och hälsar och gosar när man kommer men tror inte hon gillar lukten av salvan (använder fyraess, bästa salvan!) så när man kommer med den vägrar hon bli infångad! Men hon blir nog mer med på noterna så fort jag börjar pyssla med henne lite mer igen! 

Efter det lilla stoppet på betet begav jag mig till Falun för att hälsa på min syster och barnen (och alla andra som var där såklart)! Hade en helt underbar dag med sol, bad, lek med barnen, god mat och trevligt sällskap!!
 
Ledighet och sol är verkligen underbart!!! 

Idag blir det nog lite mer pyssel hemma. Sedan tänkte jag åka och kolla på lite fölisar! Ska ladda kameran nu så att ni får se bilder sen!


Kommentarer
Postat av: P

Ok. Båda alternativen lät trevliga, vi kan ju höras när det närmar sig och bestämma något =)

Nu ligger mina semesterbilder ute om du vill se.

Kram

2009-07-01 @ 12:28:56
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Maria

Naaaw så söt du är! =D Tack tack =)



Det är ingen fara att färga när man är gravid, det enda som är, är att hormonerna kan spela oss lite spratt på så sätt att färgen kanske inte blir exakt som man har tänkt sig =)



När är du beräknad? =)



Stor kram!

2009-07-01 @ 20:36:28
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: vicky

oj va du är duktig! Jag tittar varje dag på mina skitiga fönster men bestämmer mej genast för att göra nåt annat!

2009-07-01 @ 23:18:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0