Lite ditten och datten och start på V75!

Här händer det inte mycket som ni kanske märker! Jobbar den här veckan och har haft full service i stallet så där har jag inte visat mig förrän i morse! Då hade jag utsläpp. Passade på att smörja in de mest utsatta bettområdena med fyraess-salvan på Regina och Mirre. Sedan fick de täcken på sig idag då det regnade ute. Blev även lite pyssel med mockning och fodersättning till Regina. Självklart passade jag även på att hälsa på småtjejerna och de verkade trivas! Hade redan ätit en hel del gräs och när jag kom stod de och sov i skogen...

Idag kommer nog hovslagaren för att slå på Mirres sko samt verka Silvia. Kanske blir någon mer ridtur på Mirre framöver då! Det ser jag fram emot! Ser även fram emot helgen då vi drar till Årjäng för att kolla på Jajje i V75. Håll tummarna på lördag!!


Mirre och Silvia förra sommaren.


Jajje efter ett träningspass i vintras.

Kommentarer
Postat av: Jennie <3

Tack! Nyblom & Colle´n är själva tygtillverkaren....köpte tyget på Tygstugan i Noret....=)

Kramisar <3

2009-07-08 @ 21:11:55
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Jennie <3

Haha...ja jag log lite när jag läste de där...:D

Det är ju så himla roligt att sy....=)!!! och nu fick jag flera kuddar till samma pris som jag skulle fått betala för ETT kuddöverdrag om jag köpt färdigt....=)

Kram <3

2009-07-08 @ 22:11:17
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejjar allt jag kan på Jajje!!! :)



Kram kram



2009-07-09 @ 09:44:56
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0