Hon känns bra nu!

Efter en god och rejäl frukost åkte jag till stallet i morse. Tog in Regina från hagen men lät henne stå inne en stund och vila i boxen innan jag gjorde iordning henne. De står ute dygnet runt fortfarande så man vill ju att de ska få ta igen sig lite innan man ger sig iväg på en ridtur. Blev en lugn runda idag, skritt och trav. Hon kändes fin!! Faktiskt så har hon skött sig riktigt bra hela veckan och idag fick jag en glimt av den där superhärliga Regina! Tror hon trivs bra med att gå ute jämt men till nästa vecka är det ändå tillbaka till gamla rutiner... Visserligen kommer de stå ute längre nu än vad de gör under vinterhalvåret. Men nätterna ska de få sova inne, det blir nog skönt för dem!


Mmm, god frukost!! Hallonen var underbart goda!

Kommentarer
Postat av: Aramis

Mums vilken smarrig frukost :) Perfekt när man ska tillbringa några timmar i stallet! Känner igen både Bregott och Brämhults som återfinns på mitt frukostbord också :) Så kul att Regina känns så fin! Kram kram

2009-07-31 @ 21:21:01
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Kul att vara tbx! Kul att Regina känns bra! Hoppas vi ses i stallet ngn dag så jag får inspektera din mage:)

2009-07-31 @ 21:31:41
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Emma

Mmmm... Vilken mys frukost!

Kul att Regina kænns bra :)



Kram

2009-08-01 @ 18:45:30
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Sara

Mysigt med frukost ute!

2009-08-01 @ 21:46:19
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Natalja

Åh, va hungrig jag blev nu!!

Kul att hon funkar bra nu. Kanske gör hon av med lite "negativ"energi genom att gå ute om nätterna...?



Kram kram

2009-08-02 @ 19:56:22
URL: http://latin.bloggagratis.se/
Postat av: Jessica

Aramis: Mmm, den var verkligen god! Pricken över i:t var att vi kunde sitta ute i solen och äta den! Ja, Regina känns kanon nu, är jättekul!! Kram



Maria: Hehe, ja nu har du sett den!! ; )



Emma: Ja, det är så kul att rida henne när hon är som hon är nu!! Hon är precis som jag vill ha henne!! Det var en riktigt god frukost faktiskt som dessutom kunda avnjutas ute för en gångs skull! =) Kram



Sara: Jaaa, så härligt att för en gångs skull kunna sitta ute!! Det är man ju inte bortskämd med!!



Natalja: Hihi, ja visst var det en del smarrigt där? =) Det tror jag absolut att hon gör. Att gå ute dygnet runt utan kraftfoder verkar göra susen. Då blir hon som en "normal" häst i temperamentet!! Haha! =) Kram



2009-08-03 @ 09:20:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0