Shoppingdag!

Idag har det varit bl a shopping som stått på schemat! Tänk att det kan vara så kul att handla på sig grejer! =) Blev ett par stövlar att ha till hösten och ett par mammajeans för min del. Har även ätit en otroligt god lunch nere på stan!

Tyvärr så har vädret försämrats sen igår. Det var varmt och soligt på förmiddagen men nu har det tyvärr övergått till regn. Men faktiskt så gör det inte så mycket. Jag är ändå så glad över att ha semester!!

Inget hästinlägg denna gången heller och inte några bilder... Styr upp det hela med att slänga in ett klipp som jag hittade på Nataljas blogg. Det är slutminuten av Patrik Kittels ritt i Küren. Scandic är verkligen helt fantastisk!! Jag blir alldeles tårögd! Och hur ofta händer det att publiken börjar applådera innan ritten är färdig?? Det var sååå bra!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0