Ridtur på Regina och datorhaveri...

Idag har jag ridit på Regina!! Det blev bara en skrittrunda men det var så härligt att sitta på henne igen!! Hon var hur lugn och sansad som helst idag och när jag kortade tyglarna i slutet på passet så jobbade hon på bra i skritten. I morgon kommer jag nog inte kunna hålla mig från att trava lite! Vill dock inte gå för fort fram, några dagar måste hon få på sig för att komma igång i kroppen nu när hon vilat i över fyra veckor. Hon var även supergosig! När jag stod utanför hennes box så kom hon och lade mulen mot min kind. Sen stod hon där länge och bara snusade på mig och blåste ut varma puffar! Söthästen!

För att hoppa till någonting helt annat så börjar jag tro att någonting riktigt illa har hänt med mina gamla bilder... Får inte igång min externa hårddisk och där ligger ALLA mina gamla bilder! På hästarna, från resor mm mm. Säg inte att åskan har slagit ut den helt så att alla mina bilder är borta!! Får ta hit ett dataproffs så får vi se om de går att rädda...

Bilderna från Skåneresan finns dock i säkert förvar så det kommer att dyka upp fler bilder därifrån i alla fall...


Hade ingen bild på Regina (pga ovanstående nämnda orsak). Därför fick det bli en bild på dessa kossor istället som betade på historisk mark. Ni tror väl inte att Regina tar illa upp nu?? =)

Kommentarer
Postat av: Natalja

Du, det är nog bäst att du inte säger något om korna till Regina... ; )



kram

2009-07-27 @ 22:17:31
URL: http://latin.bloggagratis.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0