Ridsugen!

Nu börjar jag bli riktigt ridsugen igen!! Ibland är det nog bra att ta en liten paus... Då jag åker på semester om drygt en vecka så är det dock ingen idé att sätta igång Regina än. Hon kommer ändå få lov att vila när jag är borta... Får passa på att rida Mirre lite istället! På söndag är en ridtur på honom planerad och nu har han ju alla skor på så jag ser fram emot en ridtur med lite mer "ridning" än sist! Ska bli jätteroligt!

Kom ihåg nu: Håll tummarna för Jajje i morgon!!


Hehe: skyller bakvikten på centrifugalkraften eller något!
Foto: Susanna

Kommentarer
Postat av: Marit

Tack för din fina kommentar på min hemsida:)



Förstår om du börjar bli ridsugen, fast det är inte så lockande nu när regnet öser ner... antingen är det för varmt, för knottigt/bromsigt eller för blött. Varför kan det aldrig vara lagom??!!



Håller tummarna!!!

2009-07-10 @ 15:46:48
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Emma

Har precis tittat på Jajje på TV & hejjat allt jag kunnde!!! Såg vääääldigt blött ut...



Kramis

2009-07-11 @ 18:47:35
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: sofi

Vad roligt att du känner sug efter att rida igen. =)

2009-07-12 @ 22:07:47
URL: http://blogg.ystadsallehanda.se/hastbloggen
Postat av: Jessica

Marit: Det var bara några sanningens ord! ; )

Håller med! Det där perfekta ridvädret verkar vara svårt att få till!! Kram kram



Emma: Ja du, man kan lugnt säga att det var vääääldigt blött! Banan höll bokstavligen på att flyta bort! Kul att du kunde kolla från Svalbard! =) Kramis



Sofi: Det känns verkligen roligt att få tillbaka ridsuget igen! Jag älskar verkligen hästar och ridning men ibland blir det lite mycket och då kan det vara nyttigt med en paus för att samla nya krafter! Kram

2009-07-12 @ 22:42:21

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0