Min dröm...

Jag har en dröm. En dröm att en dag rida/träna/tävla en riktig kanondressyrhäst. Inte bara en häst som är fin, eller som rör sig ok eller som är lydig. Nej, en riktig superhäst ska det vara!! En med extra allt!! En som man gapar när man ser för att den är så vacker, har sådan utstrålning och rör sig så fantastiskt! Hade den här hästen dykt upp just nu så hade tillfället inte varit det bästa men jag hade gjort allt jag kunnat för att få allt att fungera. För det är min stora dröm! Kanske den en dag går i uppfyllelse, kanske inte... Det återstår att se...



Blue Hors Romanov
kanske??  (Klicka på namnet för att komma till bilder). Såg nu att han även har Akzent II i sin stamtavla, det var Tottes morfar!

____________________________________________
Haha, såg att han även har Rubinstein i sin stamtavla, det är Reginas farfar! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att din drøm går i uppfyllelse! Du førtjænar det verkligen :o)



Kram kram

2009-07-04 @ 16:46:23
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Jennie<3

Sv:Ja tänk när det är dags för er att ringa runt och berätta om den lilla som anlänt....<3



Vilken häst alltså! Tänk att få sitta upp på en sån där!! Hoppas din dröm går i uppfyllelse!

Kramisar <3

2009-07-04 @ 22:50:21
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Marit

Du & jag verkar ha ungefär samma dröm och uppfattning om hästar och ridning. Dressyr i synnerhet. Skoj!

Synd bara att det är så mycket som hänger på pengar i denna bransch...

Hoppas det går bra att rida Mirre idag! Kram

2009-07-05 @ 01:08:36
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: Jessica

Emma: Tack! Ja en vacker dag kanske! =) Kram



Jennie: Ja, visst är den fin! Det är nog en grymt härlig känsla att sitta på en sådan häst! Tack, framtiden får utvisa hur det blir med min dröm! =) Kram



Marit: Kul! Mmm, det var det där med pengar... Ja, ja, kanske vinner på trav eller liknande en vacker dag och får råd att köpa en stjärna! Eller så har man tur och hittar en där ägaren inte förstår vilken guldklimp de sitter på! ; ) Kram

2009-07-05 @ 13:08:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0