Regina på G...

Ny vecka... Igen... Helt otroligt vad veckorna går fort!!

I helgen fick Regina enbart gå i hagen, var inte så sugen på att ge mig ut och pulsa snö i "snöstormen" med henne. Dock så har hon ändå rört på sig ganska bra då hon har varit kanonpigg och sprungit runt och brallat i hagen. Bra motion ute i djupsnön! Men den här veckan tänkte jag sätta igång henne lite bättre. Det blir några skrittrundor i skogen samt så har jag blivit lovad en skottning i en hage vilket betyder en ridbana!! Jippie!! Då kan jag börja longera henne lite där. Målet är såklart att jag, när hon kommit igång lite mer, även ska kunna tömköra och rida där. Blir kanon tror jag!

Sen har jag även lite andra planer för damen men det är inte lätt att få ihop allting! Får se om det ens kommer att bli av... Berättar såklart mer när jag vet hur det blir... =)  

Nu blir det först lite pluggande innan det är dags för dagens hästeri!


(Jag har funderat på ännu något inlägg i "Tips från coachen". Har ni kanske några frågor angående hästar så är det ett utmärkt tillfälle att fråga nu så svarar jag efter bästa förmåga =)



Kollade igenom lite äldre bilder som ligger på datorn och hittade den här på min katt Zlatan.
Ååå, vad jag saknar att ha  kattungar springades i huset!!

 
Hittade ett par bilder på Telma också som kattunge...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag med men har ju kastrerat alla katter, det är så mysigt med kattungar!! Varför är du jämt så hemlighetsfull?? Berätta på en gång!

2009-02-09 @ 18:32:39
Postat av: Maria

Tack! Låter bra med skottad "ridbana"- svårt att rida i skogen nu när det e så mkt snö...

Kramiz

2009-02-09 @ 22:26:22
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0