Idag ligger hon på plus!

Det gick bra idag när jag och Regina åkte till ridhus! Kan ni vara snälla och påminna mig om följande saker som är kanon med Regina OM jag råkar börja klaga på henne om några veckor?

- Jag kan åka ensam med henne i transport till ridhuset. Det betyder att jag lastar henne själv, lastar ur själv, gör iordning henne själv. Stort plus!

- Hon har en egen motor som heter duga! (Hur många önskar inte en sådan på sina hästar?)

- Hon är väldigt känslig. (Även detta ett stort plus enligt många)

Det som är svårt med en häst som är känslig och har mycket motor är att det ibland "slår över", motorn kan börja rusa om ni förstår vad jag menar? Men idag var det inte så utan hon skötte sig strålande!


Foto: Erik Göhlén

Kommentarer
Postat av: vicky

ska jag absolut göra! Jag vet hur det är fast tvärt om, jag behöver bli påmind om vilken motor han har när vi hoppar men inte annars..........eller nåt!

2009-02-20 @ 10:17:47
Postat av: Marit

Hej hej!

Vad kul att det går bra för er! Hon verkar jättefin så jag hoppas att det fungerar denna gång!

Kram Marit

2009-02-20 @ 23:28:36
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0