Höpackning och lite om framtiden...

Det finns en syssla i stallet som jag hatar! Det är tråkigt, det tar tid, det är drygt osv. Det är att packa hö. Usch och fy! Mocka och ta hand om hästarna är inga problem men höpackning är verkligen inte min grej!

Över till något roligare. Nu är det bestämt att jag ska sätta igång Regina igen. Har pratat med ägaren och nu känns det bra. Hon kommer dock fortfarande att vara till salu men jag kommer att rida och utbilda henne vidare tills hon blir såld. Annons kommer att komma ut lite senare under våren/försommaren... Nu har jag ett lite annat tänk mot förra gången när jag tränade henne, vi får se om det gör någon skillnad. Det finns en del likheter men även skillnader så vi får se...

Nu väntar jag bara på hovslagaren som ska snygga till hovarna men sen kör vi! Dock så blir det en lugn start med mycket skritt då hon inte varit igång på ett tag.

Tack för alla kommentarer till förra inlägget! Det får bli min inspirationsbild som jag ska sätta upp på kylskåpet hemma!




Kommentarer
Postat av: Emma

Du behöver inte packa höpåsar till 25 kusar iaf. ;o)

2009-02-04 @ 21:41:46
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Ja det såg riktigt häftigt ut på den banan, tänk vad pengar kan göra!!!



Angående Regina så måste jag hålla med om att ni ser urtjusiga ut på bilderna, så du kanske inte ska ge upp än. Du skulle ha ett eget stall och gjort kovan på tillridning!;)



Kram Anna

2009-02-05 @ 23:41:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0