En bra start!

Idag var Regina jätteduktig! Vi började med att skritta en runda i skogen på lång tygel. Det var ganska mkt snö i skogen så det blev att pulsa fram. Hon bara traskade på och var jättesnäll. Efter ett tag kom vi fram till en plogad väg och där kortade jag upp tyglarna och började trava. Hon var lite flamsig och pigg en liten stund men förvånansvärt snabbt så lugnade hon ner sig och började jobba på. Avslutade med en kortis på våran "ridbana" och där kändes hon riktigt fin! Måste säga att det har börjat bra iaf! Hoppas att det håller i sig!


Foto: Krister Larsson

Kommentarer
Postat av: Maria

Hänger gärna med till ridhus på fredag! Vilken tid?Jag slutar kl 13 & ska ha insläpp så någon gång däremellan passar mig.

2009-02-10 @ 19:47:07
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Maria

Blir tyvärr inget ridhus för mig - ligger hemma med feber:( Vi får ta det en annan gång! Kramiz

2009-02-12 @ 19:11:30
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0