Snabb i stallet...

Nu är jag (nästan) klar i stallet! Klockan är bara halv 11 och då har jag ändå redan varit hemma en stund. Tycker faktiskt att morgonpassen oftast är de skönaste. Det är lugnt och skönt i stallet och om man rider på morgonen så är det alltid ljust ute, man behöver aldrig jäkta för att solen är på väg ner. Sen så är det även skönt att veta att man är klar med stallet för den dagen. 

Nu blev jag klar lite extra tidigt idag för Regina fick vila. Vi var på ridbana och tömkörde igår och så hade vi ett rejält galoppass i skogen i måndags så jag tyckte att hon kunde få en lugn dag. 

Dock så är jag inte helt klar med stallet idag, har ju ett pass på ridklubben i kväll också. Men nu är det inte så många pass kvar däruppe. Tror att det bara är två eller tre gånger kvar. Det är lite blandade känslor över att inte längre ha onsdagarna bokade för ridlektioner. Det är skönt på det viset att jag faktiskt får mer tid över till annat, det är ju inte precis så att jag sitter och rullar tummarna hela dagarna. Men det är samtidigt tråkigt att sluta för det har verkligen varit roligt och mina grupper är så härliga, allihopa! Men, det är ju inte slut riktigt än, några veckor är jag kvar. Och sen får vi se hur det blir i framtiden, vem vet om jag kommer att vara kvar där i någon form...


Igår fick jag en bild från en fotograf från söndagens fototräff. Kanske visar den lite senare...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0