Ridbanan...

Haha, tydligen så svävar jag iväg lite ibland med mina idéer! Att dra ut sanden till den lilla "ridbanan" som jag pratat om är nog inte ett så litet projekt som jag tänkte från början. Det är absolut ingenting att göra för hand och tydligen så är det minimal chans att det kommer att bli ok (vi hade ett litet möte i stallet idag för att diskutera hur vi skulle få till det). Lite synd, jag som trodde att jag hade fått världens bästa idé men den var nog inte så bra trots allt...

Men, däremot så hade det klurats på en annan lösning som om den blir verklighet kommer att betyda att vi till nästa sommar har en riktig ridbana! Hoppas, hoppas, hoppas att det blir av! Det är lite svårt att träna dressyr på en outbildad häst i skogen och det är ju inte alltid som man har tid att åka med transport till en ridbana. Men som sagt, förhoppningsvis så kommer sådana problem att vara ett minne blott nästa sommar! Tills dess får jag helt enkelt ta mig till en ridbana för att träna.


Vilken dröm att ha en "egen" ridbana!
Bild

Kommentarer
Postat av: Elmer

Hoppas hoppas verkligen att våran dröm om egen ridbana blir verklighet. Det skulle vara så skönt att bara kunna gå över vägen och vips så går det att träna =)

2008-10-06 @ 10:35:03
URL: http://elmer.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0