Piggelin!

Nu har jag ridit Regina i, vad kan det vara, ca. 3 månader kanske? Och jag kan säga att jag aldrig har suttit på en piggare häst! Hon har inte en enda gång sedan jag började rida henne känts "seg". Möjligtvis att hon någon gång har skrittat lite långsammare i början på ett pass men varje gång jag rider så ångar hon upp sig och så känns det som att hon inte vet vart hon ska göra av all sin energi! Jag tycker att jag har ett bra förslag - börja jobba! Men den linjen följer hon inte alltid...
 
I morgon är det då dags för Göranträning igen. Det ska bli jättekul! Bokstavsbarn kallade Göran henne för =). Vi får väl se om hon håller sig på mattan och faktiskt jobbar lite i morgon.

 
Tänk den dagen när jag kan sitta ner på henne och börja rida - på riktigt!
Hoppas att den dagen kommer någongång. Lite hopp har jag iaf, allt var inte en dans på rosor när jag började med Mirre heller och där slutade ju det hela ganska bra!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0