Lugn hästhelg...

Den här helgen har det faktiskt inte blivit så mycket hästar. Regina blev ju vaccinerad i fredags så hon fick vila igår och ska göra det idag med. Men i veckan kommer hon att gå en del eftersom det är Göranträning på fredag. Det är alltid lika roligt när det är dags för Göranträning. Jag ser dessa träningar som en check-punkt. Man checkar av om den senaste tidens träning gett resultat. Man får även alltid någonting som man kan träna på fortsättningsvis och som förhoppningsvis leder några steg närmare det mål som man satt upp. Men roligast av allt är när man får en sådan där känsla av att något faller på plats, när man känner att tiden man lagt ner på träning faktiskt gett resultat. Hoppas att jag får en sådan känsla på fredag!

Nu ska jag åka till stallet och mocka och ta in hästarna. Tänkte ta med mig sambon också så kanske han kan hjälpa mig att kratta ut lite sand i hagen. "Paddock"-bygget blev uppskjutet men om jag får ut lite sand så kanske det duger att longera lite på och minskar halkrisken.

Just det, kanske ska meddela mitt beslut angående Silvias man också. =) Ni tyckte allihop att den kunde få vara lång ett tag till så jag avvaktar med att rycka den!


Reggie (Reginas helsyster) betar. Taget för någon vecka sedan...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0