Jag ska inte bli hovslagare när jag blir stor...

Igår pysslade jag lite med Silvia. Hon är så himla snäll att hålla på med! Eftersom jag hade fått order av hovslagaren att "fila" lite på en hov som behöver hållas efter så försökte jag att fixa med det. Haha, jag var kass! Men förhoppningsvis gjorde det i alla fall någon nytta.
 

Eliana gjorde mig uppmärksam på en sak som jag inte tänkt på förut.
Kolla in Silvias bläs! Den ser ut som ett spöke med virvlarna som ögon!


Idag red jag ut en sväng på Regina. På bortvägen var hon pigg och lite spänd. På hemvägen var hon också pigg men riktigt fin! Efter att jag galopperat så kändes traven faktiskt suverän ett tag. Jag bara satt och log. Vad spännande det ska bli att se vad som händer framöver! 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0