Hästledig helg...

Tror att Regina börjar tröttna lite på att få lov att jobba (nästan) varenda dag. Ett par dagar i rad så har hon stått vid grinden när jag kommit ut till hagen men så fort hon har fått syn på att det är jag som kommit så har det sett ut som att hon tänkt "å, nej!" och sen har hon vänt och travat längst ner i hagen! Jag är inte så poppis med andra ord! =( 

Men i helgen så kommer hon nog att vara glad, då åker jag bort så hon får ta det lugnt både lördag och söndag. Då tar snälla Nettan hand om kusarna, de gillar nog henne bättre än mig! =) Tur att man har så snälla personer i stallet som gör att man kan känna att man faktiskt får vara hästledig en helg!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0