Dressyr är så kul!

Idag har jag och Maria (som rider Reggie ibland) varit till ridhus och tränat med hästarna. Det var jättekul för idag kände jag verkligen att det faktiskt gått framåt med Regina. Jag hade en helt annan känsla när jag red mot vad jag har haft förut, jag hade ett sug i handen samtidigt som hon var lugn och sansad. Det kändes som att hon var mycket mer ridbar än hon varit förut. Nu är jag mer laddad än någonsin inför Göranträningen nästa helg. Det ska bli superskoj!

Nu blir det en lugn helg så jag lär inte uppdatera här på ett tag. Ni får ha en trevlig helg!


Foto: Björn Carlsson

Kommentarer
Postat av: vicky

Kul! Mia och jag ska på samma fest i kväll och hon brukar tappa bort skorna när hon är på fest!!

2008-11-01 @ 16:10:03
Postat av: Elmer

Jag är inte ett dugg avundsjuk... =(



Jag vill rida NU



Jag kommer och kollar iaf nästa helg, det lovar jag. Får försöka suga i mig så mycket jag bara kan av vad han säger.



Hon har utvecklats väldigt mycket sen jag såg er sist = förra Göran träningen och då tyckte jag ändå att hon hade lugnat ner sig betydligt och trampade på mycket bättre.



Kram

2008-11-01 @ 22:24:12
URL: http://elmer.blogg.se/
Postat av: Stickis

Fin bild!

2008-11-03 @ 17:57:19
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0