Det går framåt!

Idag när jag red ut Regina i skogen så kändes det faktiskt som att vi har kommit en bit på väg. Flera gånger har jag tänkt att "jo, men det går nog lite framåt i alla fall" för att nästa dag tänka att det inte har hänt ett dugg. Men idag fick jag en helt annan känsla än när jag har ridit henne förut. Hon tog i lite bättre framåt, jag fick ett jämnare stöd i handen och hon var inte lika "fladdrig" som hon brukar vara. Dock så försökte hon ibland rycka i bettet men inte lika mycket som hon gjort tidigare. Men jag tror faktiskt att jag måste åka och kolla tänderna på henne. Det är ju mycket möjligt att allt inte är som det ska där med tanke på hur hon håller på ibland. Har inte åkt tidigare då jag hört något om att hon redan blivit kollad i munnen hos personen som hon var på utbildning hos. Men idag var en annan tjej in med en häst (ännu en helsyster till Regina som stått på samma ställe) för att kolla tänderna och det hade inte sett helt ok ut. Så det är bäst att jag kollar för säkerhets skull.



Foto: Kristofer
Ni får se den andra bilden som jag pratade om någon annan gång... =)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0