Dagens och veckans träning...

Idag blev det bara ett longeringspass med Regina. Vad jag tjatar om longering va?! Men det funkar verkligen bra på henne! Dock så blir det traditionell ridning resten av veckan. I morgon åker vi och tränar på bana, på onsdag rider jag ut och på torsdag blir det ett skrittpass. Sen är det som sagt Göranträning på fredag.

Till helgen så får hon nog ta det lugnt i alla fall en dag. Och på söndag så står det foto på schemat! Har lovat en kompis som fixat en fototräff med fotoklubben här i Mora att vi (jag och Regina) ska delta. Så kanske att ni får se lite proffsiga bilder här i bloggen lite senare!

Det var veckans planering. Ett tips från mig: Planera alltid ridningen! Jag brukar göra det vecka för vecka men när jag tävlade för fullt på Totte (Traumtänzer, han kallades Totte) så hade jag en ännu långsiktigare planering.

Jag måste kolla om jag har några bra bilder på Totte, vill ju visa hur han såg ut också! Men bjuder på en bild på våran misse Zlatan så länge. Jag hann knappt mer än att komma hem från stallet en dag förrän han satt på motorhuven och kollade in! =)



Kommentarer
Postat av: vicky

Kom just på att jag måste lägga in en bild på världens coolaste kisse, Ivar. har glömt bort han bland allt annat. Kom också på att jag just missat telefontiden hos ATG, dax för ett återbesök och jag börjar bli riktigt trött på att bara skritta men men man slipper planera iaf................

2008-10-07 @ 09:13:25
URL: http://vickyp.blogg.se/
Postat av: Anette

Hej tjejen !





Ville bara tala om att din sida e jättefin!Hoppas vi får många år tilsammans i stallet med ridning och annat skoj .



Kram Nettan Mirma och Linus

2008-10-07 @ 13:57:00
Postat av: Emma

Haha! Han är en riktig cooling din misse :o)

2008-10-08 @ 19:31:32
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Stickis

Haha, Zlatan är bäst!

2008-10-16 @ 18:25:47
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0