Brodd- och täckesdags...

I morse när jag var i stallet var det bara att skruva i broddarna! Snön låg ju kvar... Sen red jag ut en sväng. Regina fick lite styltor men så fort vi började trava så flög de ur så det gick faktiskt att rida ordentligt. Idag skötte hon sig strålande! Hon var jättemysig, speciellt i galoppen, så idag är jag nöjd!

Provade ett par täcken på Silvia idag också. De verkade passa så nu ska jag bara försöka få mamma att laga dem. =) Fick ett par trasiga täcken. Tänkte att hon inte behöver ha något avancerat, hon är inte så frusen av sig och hon lär ju växa ur dem ganska snart. Men nu har hon iaf ett par som kan användas vid riktigt ruskväder eller vid extrem kyla. Ska dock försöka att inte packa in henne i onödan, hennes björnpäls skyddar nog mer än man tror... 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0