Tränare...

Den här veckan kommer både Nina Jansson och Göran Liljestam till Mora ridklubb för att hålla dressyrträningar. Jag kan bara säga att vi har en otrolig tur som har så bra tränare som kommer regelbundet!

Jag har ridit för en hel del tränare och jag kan säga att "våra" tränare står sig bra i konkurensen!

Här är några av de tränare som jag har ridit för förutom Göran och Nina (inom parentes är de hästar som jag ridit på för dem):

  
* Mattias Jansson (Mirre)
* Rasmus Bondergaard (Mirre)
* Gunilla Byström (Mirre) (På bilden rider hon Silvano, Silvias pappa)

 

* Tinne Wilhelmsson (Totte)
* Maria Eriksson (Totte)

* Traudi Björling (Maya)
* Kerstin Ahlgren (Maya och Totte)
(ej bild)


Nu har jag säkert glömt några men här är i alla fall de flesta (har även haft några lokala tränare). Ganska välmeriterade tränare men den som jag har haft regelbundet ända sedan ponnytiden är Göran Liljestam och det har funkat kanon! Så ni som är från Mora och har häst: Passa på att vara med när det finns platser lediga!

Den här veckan kommer jag dock inte vara med på någon träning eftersom jag ska bort. Roligt att åka iväg men tråkigt att missa träningen...

Kommentarer
Postat av: Marit

Kan bara hålla med om att Göran är bra och vi är ju jätteglada över att ha Nina på hemmaplan. De kompletterar ju varandra så bra.

2008-12-10 @ 17:48:42
URL: http://dressyrwelsh.zoomin.se
Postat av: vicky

Hallå! Det gick jättebra att rida för Nina, han är mera på g nu när han inte jobbat på ett tag. Måste gå ut snart så jag får använda mina nya stövlar!

2008-12-10 @ 19:20:07
URL: http://vickyp.blogg.se/
Postat av: vicky

Löshoppa på onsdag?

2008-12-10 @ 19:30:06

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0