Silvia = goshäst...

Oj, jag har fått för mig att det är samma personer som är in på  min blogg varje dag men nu har jag skaffat en ny räknare och tydligen så är det fler personer än vad jag trodde som hittat hit! =) Kul!

Nu har det varit (eller det är väl fortfarande) jullov. Silvia går och strosar i hagen, ägarna är dessutom hemma så jag får all hjälp jag ber om i stallet = LYX!

På julafton ville jag dock till stallet själv, tycker att det är så mysigt i stallet på julafton. Men det blev ingen julaftonsritt eftersom Silvia är lite för liten för det än så länge. Myste med henne ute i hagen i stället. Hon är så himla go i hagen, hon kommer alltid fram och vill mysa. De här bilderna tog jag häromdagen när vi stod ute och gosade:

 


Kommentarer
Postat av: Stickis

Så söt hon är!

2008-12-28 @ 20:01:27
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0