Häst till salu!

Sorry för dålig uppdatering och sämre blir det! I helgen åker jag nämligen till Paris och ingen uppdatering planeras därifrån!

Dock så kommer det nog att bli en hel del uppdateringar när jag kommer hem! Dels så handlar en del av resan om hästar så något om det kommer såklart att nämnas i bloggen.

Sen så har jag en sak att berätta för er. Jag kan avslöja redan nu att i helgen kommer Regina åter till Bonäs! Då kommer hon direkt från tandläkaren som ska åtgärda en tand. Ni som följer min blogg kommer kanske ihåg att jag var med henne till veterinären för att kolla tänderna. (Ni kan läsa om det här). Tydligen så var det ett och annat som inte var helt ok (vilket jag misstänkte men fick avslag på av veterinären!) men nu ska det som sagt åtgärdas och förhoppningsvis blir hon helt bra! Så det ska bli spännande att rida henne igen och se om det blir någon skillnad!

Planen är dock att hon endast ska stå i Bonäs för en kort period. Så om det är någon som är intresserad av den vackra Regina så är det bara att ni hör av er till mig!

Ett inlägg till kommer dock troligtvis att komma innan resan. I morgon ska jag nämligen rida min kära Mirre igen!! Så en uppdatering om hur det gick kommer säkert...


Foto: Owe Eriksson

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0