Gapa stort!

Idag åkte jag med Regina till Rättvik för att kolla tänderna på henne. Jag hade mina aningar att hon inte var helt ok i munnen. Men, jag hade fel, det var ingen större fara. Hon behövde raspas lite grann men hon hade inga sår eller någonting så det verkade inte som att hon hade haft några besvär. Hon hade även några tänder som kallades kanintänder som tydligen var lätta att förväxla med vargtänder men de var så små så de gjorde man inget åt. Visserligen lyckades Nino pilla lös en sådan tand när vi stod där men de andra fick vara kvar. Han trodde inte att några av hennes problem kom ifrån munnen OM det inte var så att hon var en väldigt känslig häst. Vilket hon iofs är. Så det är väl bara att vänta och se om det kanske blir lite bättre nu framöver när jag ska rida på henne.

Såhär trött har jag aldrig sett Regina förut:

 
Zzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, så trött...

2008-11-11 @ 17:00:46
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0