Ett till ridpass, men sen blir det Malmö!

Jag hann med ett till ridpass innan våran tripp till Malmö! Har nyss tagit en bastu med efterföljande dusch efter ridturen och nu känner jag mig som en ny människa! Är på riktigt bra humör också för Wadesch skötte sig exemplariskt idag! Hon kändes mjuk, stadig och fin. Blev även en del snack och lite coaching med fina Tin som red Rerra. Jättekul när vi lyckas tajma in så att vi rider samtidigt!

Fick en fråga om jag och W ska ut och tävla något i vår... Kan väl säga att det är troligt, Tin frågade mig senast idag om jag hade kollat ut några tävlingar! Kanske ska börja kika lite... =)

Apropå något helt annat så har en liten sak på lager som jag (eller jag och jag, ni får se) tänkte bjuda er trogna anhängare på. Kan avslöja att det har med Silvia att göra... Återkommer om detta!

Nu laddar jag för en toppenhelg i Skåneland!

Förresten, är ni möjligtvis några Malmöbor som läser denna blogg? Tänkte nämligen höra om ni vet någon bra ridsportbutik i Malmö? Jag behöver nämligen nya ridbyxor (och säkert en hel del annat också) och tänkte passa på när jag är i en större stad. Antar att utbudet kan vara aningens bättre där... =)

Kram på er och ge era hästar en extra puss, ok? =)


Att min lilla tjej har koll på grejerna vet ni ju redan, här med sporrarna på rätta stället!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ser bra ut det där Tyra! ;) Kul att åka ut & tävla, önskar att Ingela hade lite större ambitioner när det gäller Amirette också... Hoppas ni får det bra i Malmö. :)



Kram

2011-02-02 @ 16:17:20
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: vicky

Halloj!

Känner bara till Pias häst ocg ridsport vid center syd i Löddeköpinge! Inte riktigt i Malmö men efter vägen. Var jättebra för 10 år sen men har bytt ägare efter det så nu vet jag inte (hette Lenas förut). Kolla om du har möjlighet!

2011-02-02 @ 18:14:40
Postat av: Maria

Ja, jag borde sätta upp en lapp I stallet! Ser fram emot inlägget om silvia! Kul med tävling, jag tänkte oxå starta ett par:)

2011-02-02 @ 21:06:36
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Lena

Antar att Hööks vid Jägersro inte lockar? Kommer annars att tänka på Flyinge Hästsport Outlet (Kyra K Outlet), den lilla ridsportsbutiken på Flyinge eller Djurgården utanför Eslöv. Var nåt år sedan jag besökte dem och inte heller ligger de i Malmö, men några tips iaf =)

2011-02-02 @ 22:04:40
URL: http://fluffkatten.blogg.se/
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Hej hopp! Söta flickan :) Hoppas du haft en härlig helg i Skånelandet. Gissar att du redan är hemma :( Om inte så har jag ett par ridsportbutiker på lager!

- Flädie hästsport i Bjärred

- Häst och Ryttare i Flyinge

- Hubertus i Malmö

- Horze i Lomma

- My one i Stora Bernstorp strax utanför Malmö

- Trav - och galoppshopen Jägers



Kram :)

2011-02-08 @ 11:08:11
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Jessica

Tack för tipsen! Tyvärr blev det inget besök på något av ställena, det hanns inte riktigt med... =)

2011-02-10 @ 22:52:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0