Igång igen!

Hej mina trogna läsare! Över en vecka utan ridning har förflutit men några hästiga aktiviteter har jag allt haft för mig. Var i förra veckan till Aubiose, bästa hästsportaffären, i vilket fall bästa som finns inom rimligt avstånd. Väl där hade jag tur att det var rea, fyndade ett par Pikeurridbyxor på halva priset, inte helt fel. Sjukt vad det kostar med ridprylar! Är hur som helst nöjd med mitt köp, blev ett par plommonfärgade helskodda.

Idag blev det till slut ett ridpass, härligt! Kämpade på ett bra tag då turbon var inkopplad så det tog ett tag innan det blev lite ordning på allt. Men ändå nöjd då det kändes bra under sista delen av passet, det är huvudsaken.

På torsdag ridning igen! Toppen!


Kan väl tänka mig att det såg ut något liknande det här idag... ; ) (in my dreams!)


Kommentarer
Postat av: vicky

synd att det var 19 grader kallt, annars hade vi stannat och tittat! När jag kom hem frågade Mattias om jag ville följa med till Borlänge i morgon, han skulle lämna en truck! Gissa vad jag svarade?

2011-02-22 @ 21:28:21
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Men då tycker jag att du ska vara nöjd :o) Hihi! Är säker på att det såg mycket bättre ut än det kändes, det brukar vara så! KRAM

2011-02-25 @ 23:21:35
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Susanna

Nämen vad säger du ;) Får jag plats i den då tror du? Väger ju som sagt mer än nånsin nu =) Kan ju testa!



Vill du ha dig en rejäl utmaning nån dag (helgdag) så skulle du gärna få känna på Grande lite. Det är verkligen ingen "finrida" häst utan man får kämpa livet ur sig i varje steg och jag behöver nog några tips på vägen känner jag =)

2011-03-01 @ 20:12:02
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0