Testing, testing

Måste bara testa att mobilblogga lite! Kanske att det kan göra att inläggen kommer lite tätare... Nu var det ett tag sedan jag skrev här men för att sammanfatta den senaste tiden så kan jag väl bara säga att jag rider på som vanligt. W har känts fin! Ninaträningen gick bra men märkte att vi har en del att jobba på. Kan inte säga det nog många gånger - vad viktigt det är med bra tränare! Fick en del att tänka på vad gäller den fortsatta träningen och jag har tex tränat ännu hårdare på min sits. Viktigt, viktigt att sitta rätt men det är ta mig tusan inte så lätt att sitta precis som man borde i alla lägen! I vilket fall tycker inte jag det men som sagt är det något som jag jobbar på!

Annars har W varit riktigt laddad! Hon har fått varit med på en hoppträning (nej, nej inte med mig, den delen får ägarinnan ta, hihi). Tror att W har tyckt att det varit skönt med något som avvikt från det vanliga dressyrschemat. Har hunnit med någon uteritt också. I morse när jag kollade ut genom fönstret såg jag att det kommit massor med snö så blir nog en härlig uteritt nu i helgen! Men först laddar vi för ett riktigt dressyrpass idag, ser fram emot det!

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0