Fin häst <3

Idag har jag och W varit med på Göranträning. I torsdags fick vi till ett bra pass men igår hann jag inte rida så det blev vilodag nr 2 för veckan. Med tanke på resultatet efter förra vilodagen visste jag inte riktigt vad jag hade att vänta mig inför dagens pass.

Det visade sig att jag hade en pigg häst att sitta på! Men jag tyckte att hon var väldigt fin också! Hon låg på lite i galoppen men stundtals kändes det ändå riktigt bra. Några av dagens övningar var öppna på volt, öppna efter långsidan, skänkelvikning, detta i både trav och galopp. Sedan blev det förvända galoppen som är i MsvC och vi tränade även lite byten. Känns kul för Göran tyckte att vi går stadigt framåt och att det blivit stor skillnad på henne!

Nu fortsätter vi träna på så får vi se vart det leder oss! :D

Har firat dagens roliga pass (och lite annat roligt som hänt i veckan) med en god laxpasta, vitlöksbröd och ett glas vitt!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0