Nu börjar det ordna upp sig...

Hehe, blev i vilket fall en ridtur den här veckan! Red ut på finaste Mirre idag som åter är fit for fight! Eftersom han inte är fullt igång riktigt än blev det en ganska lugn ridtur. Jobbade mest lösgörande och med att få honom att jobba genom ryggen. Vilket han gjorde väldigt bra!! Han kändes superfin och jag kan säga att det var svårt att hålla sig från att göra lite mer krävande rörelser! Men, jag höll mig sånär som på några tramp... =) Han var så fin och laddad efter galoppen att jag bara fick lov! Men bara ett par, lovar! =) Som ni kanske redan har förstått så älskar jag att rida Mirre, han är så bussig och positiv och maffig! Min typ av häst, verkligen! Jättekul att han börjar komma igång igen, blir nog fler ridturer på honom framöver.


Jag och Mirre "back in the days" =)
Foto: Sus


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin bild! :)

2010-07-09 @ 13:10:51
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Jessica

Tack Elin!! =)

2010-07-14 @ 15:50:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0