Dagens stallpyssel...

Trots mörka moln på himlen så begav sig jag och Regina ut i skogen idag. Blev bara ett skrittpass då hon var riktigt svettig och trött efter dressyrpasset igår. Jag tänkte att hon skulle tycka att det var skönt att komma ut i skogen lite men Regina verkade tycka att det var tråååkigt! I alla fall så var det tråkigt att bara skritta så för att liva upp stämningen lite så låtsades hon att några stenar efter vägen var stooora monster!! Haha, jag sa åt henne att sådär feg kan man inte vara utan det är bättre att vara en tuff tjej och då suckade hon lite och knatade förbi stenbumlingarna! =)



Haha, ser ut som att jag gjort någonting med den översta bilden för att molnen ska se mörka ut! Men de var verkligen mörka! =) Vet inte varför vädret ser bättre ut på bild nr. 2... =)

Efter ridturen så bjöd snälla Rosie på nybakade bullar!! Är det någonting som jag kommer att sakna när jag flyttar Regina tillbaka till Bonäs (förutom ridbanorna) så är det alla trevliga människor som man träffar varje dag på ridklubben! Visst finns det trevliga människor även i Bonäs men där är vi ofta i stallet olika tider så för det mesta är man själv när man är där...

Jag har även hunnit med ett pass i Bonäs idag där jag hade utsläpp. Mockade även och fixade mat till Silvia och så blev hon även lite ompysslad! Hennes man får långa dreds när jag inte borstat den på några dagar! Undrar hur den kommer att se ut efter betet? Kanske jag äntligen kan rycka av den då utan att få dåligt samvete?? =)


En gammal bild, nu är den ännu längre!

Nu blir det att plugga hela dagen!!

Kommentarer
Postat av: iana

Vi rider 19.45, Susanna rider tillsammans med oss på Helge, det går himla bra med honom också nu! :)

2009-05-27 @ 13:35:21
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Aramis

Så söt hon är i sin fina man :) Tycker att den ska få växa sig riktigt lång! Skönt med skrittur i skogen. Här nere får vi nöja oss med en tur runt någon åker :) Och man blir jätteglad när man ser några träd ha ha! Kram kram

2009-05-27 @ 17:52:16
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: vicky

vänta tills efter betet så inte Passion får komplex!

2009-05-27 @ 21:21:02
Postat av: Emma

Roligt att vi hinner träffas på fredag iaf :o)

Ni är jätte välkomna till Svalbard!



Kram

2009-05-27 @ 21:22:25
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Susanna

Hehe galoppen får nog vänta tills jag absolut måste =P

Idag var han iaf jättefin och snäll det lilla kräket. Vi vill rida för dig nån dag både jag och Eliana =)

2009-05-27 @ 21:24:51
URL: http://sannaaah.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja de blir fint där med...:P

Varit till Grekland massor med gånger.....en pärla som jag känner lite extra för är Kefalonia..:P En vacker liten ö som inte hunnit bli så invaderad av turister än.Jättefin med alldeles turkost och klart vatten! Längst upp på norra delen av ön finns en sagolik mysig liten fiskeby...där stjärnor som Madonna,Jack Ni...Tom Cruise semestrar.Finns vingårdar på ön,underjordiska sjöar och droppstensgrottor.Vi hittade tom en STOR egen strand där vi kunde sola och bada med rumpan bar..:P Kan varmt rek. Kefalonia! B

Kram kram

2009-05-27 @ 22:24:05
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0