Ridtur och löshoppning...

Nu har jag ridit den lilla damen Regina. Hon var pigg och hade överskottsenergi... 

Som sagt så letar vi forfarande efter en ny ryttare till damen. Om någon är intresserad av att ha en häst att träna och eventuellt tävla på eller om någon är intresserad av att köpa henne så är det bara att kontakta mig! Hon behöver någon som är lugn, tålmodig och har massor med kärlek att ge! Om hon får det så tror jag fortfarande på att hon kommer att bli en trevlig häst, tyvärr så har jag inte den tiden som hon behöver.

Var även och löshoppade Silvia idag och hon var superduktig! Det känns som att jag skriver det efter varje gång men hon utvecklas och blir bättre och bättre. Idag var helt klart bästa gången hittills.

Ingen hade gissat på vad jag gjort i Paris som var hästrelaterat så ni får vänta lite till på den redogörelsen! Hehe...
(Ni som vet pga av att ni känner mig får såklart inte gissa! =P)     

Ännu en ledtråd:



Kommentarer
Postat av: Maria

Kul med löshoppning igår! Såå duktiga tjejjer! Synd att Marit redan har två hästar, hon brukar ha en förmåga att få till lite speciella hästar till det bästa! Annars kan jag inte komma på någon... du kan ju alltid fråga Nina om hon har något tips. Tack för tipset om filmen, ska se om jag lyckas!

2009-01-29 @ 10:54:59
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0