Träningsvärk...

Ville bara kika in och berätta att jag har träningsvärk idag... =) I ryggen, magen och lite i låren. Ganska bra ställen att ha träningsvärk eller hur? Det är ju på de ställena som man vill förbränna och bli trimmad!

Förresten så måste jag bara säga att jag tycker att ni kommenterar lite dåligt! ;) Under varje inlägg står det "kommentarer". Där klickar ni och sen är det bara att skriva! =) Haha, ni gör såklart som ni vill men det hade varit roligt med lite respons. Ni kanske vill ställa någon fråga, ha önskemål vad jag ska ta upp i bloggen eller bara vill kommentera något som jag skrivit.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: vicky

Skulle skriva nåt kul men jag är så jävla tråkig så jag kom inte på nåt. Ska rida för Nina i helgen och dessutom på lördag ska jag följa med Mia och titta på en häst kanske och på söndag ska jag till borlänge på rep.kurs för hoppdomare. Jag vet inte hur jag ska hinna!

2009-01-08 @ 16:20:56

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0