Totte...

Nu har jag lyckats fixa lite bilder på min Traumtänzer, alias Totte. Det är verkligen urkass kvalité eftersom man på den tiden då jag red honom inte hade digitalkameror som idag (shit, hur gammal är jag egentligen?!). Då hade man istället tegelstenskameran vilket inneburit att jag fått lov att knäppa kort med digitalkameran på redan framkallade bilder för att lyckas få in dem i datorn...

Men här kommer i alla fall *trumvirvel*:

TOTTE!
e: Traumdeuter
ue: Akzent II



Den här bilden är från någon gång i början när jag hade honom. Jag håller fortfarande på att passa in sadeln efter honom, därför inget schabrak...


Den här bilden är tagen då vi tävlade JSM på Strömsholm. Det var häftigt att rida på dressyrbanan som ligger en bit nedanför slottet! Det var även kul att det hölls samtidigt som de stora tävlingarna vilket bidrog till en hel del publik!


Här i vinter mundering. =) Hälsade på hemma hos farmor här...


Här har vi fått en babyblå rosett på en tävling någonstans. =)


Tyvärr hittade jag ingen bild "in action" men nu vet ni hur stjärnan såg ut!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0