Mirre...

I går red jag som sagt Mirre igen. Jag tror att jag och Therese kom fram till att sist jag red honom var i september så det var ett tag sen!

Det var helt underbart! Han är en så himla mysig och trevlig häst att man kan inte annat än njuta när man sitter på hans rygg! Även om det ibland tar emot eller om man känner att något är jobbigt för honom så är han ändå så underbart snäll och försöker verkligen om man säger åt honom att göra sitt bästa. Han är även så mjuk att sitta på i traven, har nog aldrig suttit på någon som man sitter så bra på som honom (förutom möjligen någon islandshäst).

Nu är tanken att jag ska börja rida honom minst en gång i veckan och det ska bli jättekul!


Foto: Susanna Kans

Nu sticker jag till Paris (eller ok då, i morgon bitti sticker jag till Paris)!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Aramis

Hejsan!

Hittade till din blogg - roligt att läsa om andra ryttare ute i cyberrymden! Lycka till med dina hästar!

2009-01-29 @ 01:23:17
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0